Uf, match x2 och alla stjärtans!

Min dag i korthet:
Uf-dagen var allt annat än lugn i början fy faaan vad jag stressa, var inte på mitt bästa humör precis! Var väldigt irriterad! Meeeen det blev ju bra till sist (:  Vid cirka klockan 12.00 gick jag och luncha med mor, Joakim och Julia det var mkt trevligt men vi fick lov att skynda oss lite eftersom jag skulle spela och hade samling 12.45.. Kom dit vid 13.05 och då var det bara att byta om och in och spela (:  Första perioden sög för min del men andra och tredje gick betydligt bättre, gjorde två mål och matchen slutade 5-2 till oss :D Efter det var det bara att springa genom duschen för att se på Joakim när han spelade. Den matchen var väldigt seg och tråkig måste jag säga men Joakim vann med cirka 13-2, han visste inte riktigt för det rann iväg i slutet då jag hade stuckit.

Till Willys för att handla och sen sitter jag här nu, 18.25 och då har jag inte varit hemma på hela långa dagen utan bara flängt runt. Drygt som  satan men nuuu ska jag bara laga mat sen är det lugnt hela kvällen!

Vin och lax, mums! <3

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0