Träna hela veckan lång

Det här lovet ska jag tillbringa på gymmet, man blir så glad efter man har tränat!! Nu är jag väldigt glad men trött, måste städa men har inga krafter kvar till det.. Ge mig krafter!

Övrigt idag har jag väl inte gjort så mkt, jag och Joakim tog sovmorgon och stack sedan ner till Henrik o Jesper efter ett tag stack Joakim till jobbet. Tänkte då sticka och träna MEN jag hittade inte gymkortet!!! Så jag stack hem och leta i en timme utan att hitta den så då började jag packa upp väskan och där var det, i en av mina skor! :P Haha! Så då åkte jag ner till gymmet igen och körde ett stenhårt pass ;)

Ikväll är det Lipstick Jungle! JA!!!! Asbra ju! Så det längtar jag till.. Nej nu måste jag städa men ska nog sitta här en liiiiiten stund till bara (:

Puss o Kram!

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0