Stress!

09.00 uppstigning
10.15 Gymmet
13.00 Till svärmor och svärfar
14.00 Hem en sväng
15.00 Till mamma Linda, pappa Hinz och Nora (:
17.00 Ner på stan och köpa present
17.30 Till Peter och fira honom
19.15 Hem en snabbis
19.30 Åka till kiropraktorn med Joakim
21.00 Hem till Peter och AC igen
22.15 Hemma!!!


Som sagt har det varit en hektisk dag! Flängt runt som tusan, men det har även varit en rolig dag med mkt folk och en söt Nora! (: Bild kommer upp troligtvis på söndag eller redan imorgon (:

Kiropraktorn för Joakim gick inte så bra, han hade aldrig sett en så konstig kropp förut, helt skev! Och jag kan ju inte göra mer än att hålla med, så inge alkohol eller rörelser för honom på 5 dagar i varje fall! Men jag hoppas att han blir bättre i mage, rygg, höft, knän, fötter och nacke :D Haha låter som om han har fel överallt men det har han ju iofs!

Imorgon blir det jobb på Dressmann för min del sen ska jag och hämta Henrik och Jesper som vi ska ha hemma här och de ska till och med sova hos oss..:D Mysigt med andra ord!

Nu hinner jag inte skriva mer för nu börjar samantha!



/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0