Snuskigt

Idag blev jag väldigt störd när jag var i sporthallen och väntade på mamma. Vi skulle in och simma så jag satt inne i omklädningsrummet och väntade på att hon skulle sluta jobbet. Satt nog där i 20 minuter minst i varje fall innan hon kom fast det var bara skönt eftersom jag var helt slut efter ett gympass! Men åter till ämnet, när jag satt där och väntade så kollade jag på alla människor som kom in och gick ut och vet ni vad de gjorde?! De bytte om INNAN de gick in och duschade (om de ens duschade, de vet jag inte).  Så snuskigt blä! tänk vad mkt snusk det är i vattnet!! Alltså det var verkligen INGEN som klädde av sig naken för att sedan gå och duscha! Nej, fy då blir äcklad bara jag tänker på det! Och i måndags när jag var där så var det två som var barnvakt åt en liten flicka som ville in och duscha men de som var barnvakt sa att "nej men sätt på dig baddräkten nu så går vi in och badar." FYYY alltså, tänkte säga åt dom att det var väldigt snuskigt men det var så mkt folk att jag inte vågade mig in i en diskussion, så jag hade lite dåligt samvete dör ett tag.. Nej fy, nu fick jag rensa huvudet lite! 

Myran myran myran
det är du som snurrar i mitt huvud, ett och ett halvt år sedan i måndags, saknar dig <3
 
1990-10-03,  2007-08-23

/ L

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Håller med dig! Jag tycker också det är hemskt äckligt. Och så stod det i tidningen igår att vattnet är så skititi i badhuset, undrar varför?!!!

2009-02-26 @ 09:03:47
URL: http://lollolovisa.blogg.se/
Postat av: mamma

Ja du, undrar hur mycket skit man fick i sig....

Det var i alla fall både mysigt och gott efteråt när du var med hem.

Puss mamma!!!

2009-02-26 @ 10:44:38
Postat av: Lovisa

Hej! Du har fått en utmaning av mig. :)

2009-02-26 @ 13:38:41
URL: http://lollolovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0