Sängliggar dag

Idag har jag bara legat i sängen, mmm så skönt (: Myst med prinsen och kollat på slalom/skidskytte och massa skräpprogram :P haha! Men det var mysigt i varje fall! Just nu ska jag in i duschen för det är välgörenhetskonsert klockan 17.00 i Avenyn gå på det! De samlar in pengar till Lettlands barn!

Gårdagens kväll var mysig! Fast jag hade självklart glömt att köpa saffran till laxen! Så det var bara att åka till Hemköp men nej där hade dom inge saffran. Vi åkte till Willys, inge saffran där heller men på ICA var det ordning och reda! Där hade de köpt upp ett lager för de visste att det fanns dåligt med det i Ludvika! Duktigt ICA! Hem och gjorde mat det blev gott men lite för salt kanske :P Haha! Men men sånt som händer ibland. Vi gjorde Lax med Duschesse och saffransås med sparris och grönsaker, MUMS! Efter maten (cirka halv tio/tio) Vart jag dyngtrött och somnade i Joakims knä vid elva. han fick leda in mig i sängen och där slutar mysigheten för mig, men den fortsatte ju sedan på morgonen :)

Nu måste jag in i duschen så jag inte kommer försent, ska ta en promenad dit!

Kram

/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0