Popcorn = Svett?!

Har ni kommit hem förut och känt att det luktar popcorn utan att någon i huset har poppat popcorn? Det har jag! Imorse när jag vaknade och skulle gå på toaletten så kände jag en väldigt stark popcornlukt, mums tänkte jag men det var ju såklart inte Joakim som hade poppat popcorn tidigt på morgonen. Vad kunde det vara? Jo jag upptäckte att det var mitt knäskydd som på något konstig vis hade legat kvar inne på toaletten från gårdagens träning. Det var det som luktade popcorn. Det känns ganska konstigt att det skulle lukta popcorn så då blev jag att tänka, va fasiken finns det för tillsatser i popcornen?! Det är min tankeställare idag! 

Nu måste jag kila och plugga, ses sen! 

/ L 

Kommentarer
Postat av: men lisa dåååååå

haha men fan va äckligt! Slickade du på knäskyddet också?

2009-02-18 @ 16:19:15
Postat av: Anonym

aaa i know, mina benskydd luktar också popcorn ibland :S

2009-02-18 @ 16:40:02
Postat av: Kull

Haha, va fan Lisa! Men det är sjukt att det kan lukta popcorn!

2009-02-18 @ 16:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0