Mina gelében!

Kom hem från träningen för ett tag sen och mina ben är allt annat än stabila!
Det blev gymmet innan också, ujujuj vad duktig jag är! Längtar tills morgondagens
frukost (har redan gjort en smörgås med ost, skinka, gurka och paprika) MUMS!
Träningen för övrigt gick hyffsat bra, våran "nollfemma" gjorde ju ett mål ;) HAHA!

Imorgon blir det till att promenera från skolan till Räfsnäs, undra hur lång det är?
Kan det vara mellan 3 - 4 km ? Något sånt skulle jag kunna tro att det är i varje fall!

Usch vad jag saknar Julia! Sen vill jag att Joakim ska komma hem någon gång
så att man hinner mysa liiiiite grann, men jag får vänta till fredagen eftersom han
går eftermiddag denna vecka!

Godnatt alla läsare!

/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0