Måste..

.. Diska, tvätta, hänga tvätten, plocka, skura, damma, damsuga, vattna blommorn och PLUGGA. Så det blir en fullspäckad dag idag med andra ord fast jag sätter nog Joakim på en hel del eftersom jag måste Plugga, prov+inlämningsuppgift tills på Torsdag så nu gäller det att ligga i sista terminen och allt (: Dagen började ganska bra, var ner till gymmet på förmiddagen vilket jag inte skulle. Det var så mkt folk! Har aldrig fått väntat på maskiner förut och när man väl hade maskiner kom det folk och frågade om man snart var klar och om man sa "JA" så satte dom sig ner mitt emot och väntade på maskinen samtidigt som dom stirrade!! Hatar när folk ska kolla på!! Men jag tränade på i varje fall och det känns bra nu i efterhand (:

Nej nu ska jag äta och sen dra igång med städningen! Vi höres senare

/ L

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Gillar inte heller när folk stirrar när man tränar. Usch!

Jesper är nog snart på väg ner till gymmet han också, han är bra sugen. Säg åt Joakim att också börja. :)

puss

2009-02-16 @ 13:58:16
URL: http://lollolovisa.blogg.se/
Postat av: Kull

Nej, det är inte någon höjdare precis! usch!

Jaha så han börjar bli sugen nu? Fan vad bra, ska säga det till Joakim men jag tror inte att det kommer bli någon förändring på honom :P haha! Kanske om Jesper tjatar lite :P haha! Puss

2009-02-16 @ 14:05:50
Postat av: Malkin...

Stirra var rätta ordet! Idag var ingen bra tränardag, :)

2009-02-16 @ 14:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0