Lugnt & skönt!

Idag har det varit väldigt lugnt och skönt må jag säga! Grannarna var väl ganska livliga inatt så Henrik blev fundersam men han somnade till slut igen.. På morgonen gick jag och Henrik upp och kollade på Asterix och Obelix, den var faktiskt rolig (: Joakim och Jesper fick sovmorgon! 10.15 vaknade dom när jag och Henrik kom in och väckte dom!!

Vi skjutsade hem grabbarna vid 13 tiden och då blev vi bjudna på mat också!  Lasagne, mums!

Henrik kom hem till oss igen vid 16.30 tiden så då var vi barnvakter igen (:

Just nu så sitter jag och längtar till utlandet och för att bygga en helt ny garderob, har allt i huvudet hur det ska se ut! Invändigt i varje fall ;) Haha! Så nu får vi spara pengar (:

OBS LISA: Nu har jag laddat upp bilderna ;)

/ L

Kommentarer
Postat av: men lisa dåååååå

haha sweet! på datorn bara eller på internätet? kan ej hitta jö. vi hörs mate :D sakanr dig! puss <3

2009-02-23 @ 12:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0