Lipstick Jungle

Jag har varit duktig idag, fast jag har lite kvar att göra men inlämningsuppgiften är snart klar och då har jag bara pluggandet till provet kvar innan sportlovet, känns skönt att få lov faktiskt man hinner göra så mkt mer då! Jag har plockat en hel del hemma idag men har inte hunnit dammsuga eller dammat ännu men tvätten och diskningen är klart och plockandet är också klart!

Undra vad man ska göra på sportlovet? Finns det nån som har några planer för mig? (A)

Är hemma själv just nu för Joakim är på "grabbmåndag" hos Nichlas det innebär att dom kollar på Innebandy och snackar förmodligen en massa skit ;) Joakim var så gullig när han kom hem idag, han ville mysa Mysa MYSA, han höll om mig och låg på mitt bröst ända tills han somnade. När han somnade tänkte jag smita upp och fixa lite här hemma men nej då vaknade han och sa att jag inte fick gå för han ville Mysa med STORT M ! Det var väldans mysigt!

Nej nu måste jag fixa iordning mig själv innan Lipstick Jungle börjar, det börjar om 15 minuter, så nu måste jag springa!

/ L


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag har en plan. Simning och lunch med mig skulle väl sitta fint:)

Puss mor!

2009-02-17 @ 10:28:44
Postat av: Kull

Låter väldigt bra mamsen! :D

2009-02-17 @ 13:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0