Lek istället för idrott?

Det kan man ju fundera på efter dagens träning! Fy fan vad sur jag blev där (inte det jag var sur på från början, hela dagen har varit skit! Tänker extra mkt på myran just nu) och sen ska man kasta klubba, då kan man ju undra vart man vill med träningen? :S Känns som att allt var en lek. När det inte är seriöst då blir jag arg, fan vad jag har hakat upp mig på kasta klubba! shiiiiiit! Inte undra på att det går sämre för vissa under säsongsspelet eftersom man aldrig får tid att spela ihop sig. Idrott är ingen lek det är liv och död! Okej där överdrev jag kanske lite, eller nej ibland är det liv och död sen väntar säsongens två viktigaste matcher och eventuellt ett kval och vi har fortfarande inte fått spela ihop oss? På en hel säsong har vi INTE spelat ihop oss :S Låter inte det lite sjukt?  Jag fattar inte, är jag den enda som vill gå upp till tvåan? Nej, lagbyte snart kanske? Eller sluta helt? Hm, väldigt tankspridd just nu men jag är mest störd efter "leken" som var idag!!!! Går säkert över om leken inte fortsätter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0