Kärleksdag

Idag hade vi en hel dag fylld av kärlek i skolan. Vi blev indelade i grupper och sedan fick några som gick dramapedagogik ta hand om oss och vi fick prata om kärlek. Det var roligt att alla såg så olika på ordet kärlek! (: Jag tänkte på barn, Joakim och sommar! Men jag sa sommar till slut för det längtar jag så mkt till! fick sluta tidigt idag också så det var skönt, då fick jag börja lite med pluggandet som jag ska fortsätta med snart!

Träningen idag gick väl hyffsat i varje fall, synd bara att jag inte kan vara med på matchen för jag ska jobba då.. Ville hemskt gärna vara med på matchen eftersom vi bara har tre macher kvar :/ Inte kul det!

Kommer nog att få en ny favoritserie att följa hela våren "The Mentalist". Skit bra start!!

Nu ska jag gå och plugga för jag har prov på torsdag!

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0