Frustrerad? JA!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! Nu dampar jag ur på den där monterj*veln! Satan också! Nej nu tar jag och går och lägger mig sen får allt lösa sig imorgon! Har hållt på med montern i 2 och en halv timme nu och är skitstressad över allt eftersom den inte klar för fem öre på grund av häftklamrarna! Sen är jag helt spånig i munnen också.. Men jag måste ge en STOR * till Nichlas (och Joakim <3) som har hjälpt oss så snällt! TACK!

Pratade med Hedlund nyss, hon lugnade mig väldans mkt! tackar för det, allt fixar sig imorrn (: Nu saknas det bara att grannarna ska hålla mig vaken hela natten och det brukar dom ju göra när det är fredag/lördag ! Men men, det visar sig.

Fredag den 13:e idag, är det därför allt går så snett?

Något positivt idag var den roliga eftermiddagen/kvällen med Elin och Joakim! TACK för det (:


Kommentarer
Postat av: mathilda curry

HAHAHAHAHA, grannarna är väl mysiga att höra på ? ;)

2009-02-14 @ 00:55:38
URL: http://kariluoma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0