Förlåt fader för jag har syndat!

Ja det sämmer jag har syndat, jo det är säkert! Alldeles nu efter träningarna! Blev så jävla hungrig så det var inte klokt så jag..... Åt en ostrulle på Monte carlo :/ Har lite ångest över det men, ibland får man unna sig ;)

Just nu i denna stund suger mitt liv så otroligt mkt, och vet ni varför? Jo för att jag vet inte vad det är med tvn, det är bara myrornas krig på den! Så den åker säkert in på lagning.. Varför?! Och sen funkar knappt bokstaven T på tangenbordet  ibland så om ni ser att det verkar konstigt i orden så är det för att jag inte har sett att T:et inte funkar ibland, fast jag dubbelkollar mina inlägg. Något mer som suger är att Joakim har jobbat/jobbar eftermiddag denna vecka så det blir knappt nå mys... Och så vill vi inte ha det!

På lördag är det Alla <3 dag och vi ska stå på en mässa i gallerian, superkul (Y), tss är inge pepp på nånting just i detta tillfälle allt hänger nog ihop med att jag har syndat! Men nu ska jag inte deppa mer utan ta nya tag!

Just ja jag glömde, mamma ring mig om du läser detta ! PUSS!

HEJDÅ!

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0