finaler med mera

Idag har det varit finaler i sportlovsfotbollen, det var roligt att kolla på fast man var lite seg eftersom man somnade nog absolut tidigast vid 04.00!! Så det var väldigt tungt att gå upp imorse. Är så tankspridd just nu att jag inte kan sova om nätterna, hoppas det blir ändring på det tills inatt. Lagom till att Jespers match skulle börja kom Theo, Andreas och Erika! Det var kul att träffa dom eftersom de bor i Gbg och man inte hinner träffa dom så ofta! Jepser vann såklart sin final och han stod själv i mål, mål"vakt" kan man definitivt säga att han är eftersom han går som en vakt fram och tillbaka i målet, men det gjorde inte så mkt idag tror att han fick ett eller max två skott på sig (som gick utanför också). Efter matchen så fikade vi för att sedan gå/åka hem till bengt och birgitta på hammarbacken för en bit mat. Där var det fullt hus kan man säga, Joakim, Jag, Bengt, Birgitta, Peter, A-C, Andreas, Erika, Camilla, Elin, Henrik, Jesper, Theo, Tilda och Ellie. Alltså vi var 15 stycken där. Maten var god och sällskapet var roligt! (:

Nu ikväll ska jag och Joakim hem till Emil på NHL turnering, får se hur det går. Det visar sig, är nog sämst men man kanske kan vara med nån match :P Efter det blir det nog lobbybaren så ni hittar mig där!

PUSS

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0