fettisdag

Idag är det den berömda fettisdagen där man kan feta sig med semlor HELA dagen lång!! Birgitta hade gjort en massa semlor till alla som ville ha men när jag väl skulle ta en så var jag inte sugen! JAG inte sugen på semla! Det var ett mirakel så jag struntade i att ta en till och med! (: Duktigt Lollo!

Ni kanske har märkt att jag berömmer mig själv ofta, men det måste jag göra, måste tänka positivt! Försöker i varje fall ;)

Idag har vi kollat på Jesper när han spelar sportlovsfotboll, de har gått vidare till final nu som spelas på fredag klockan 09.30 så då ska vi ner och Hejja på Jesper igen! Det är riktigt kul att se på sportlovsfotboll när dom är sådär små! haha!
Träning ikväll, längtar som satan! Ska ner till gymmet innan och springa lite innan (: Det känns mkt bättre då tycker jag att sticka ner på gymmet och bara vara för sig själv i hörlurarna! Skitskönt!

Puss

/ L

PS Jag saknar Julia, DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0