Duktigt lollo!

Jag är så duktig, jag måste bara berömma mig själv. (:
Har nyss kommit hem (har haft hål i 1,½ timme just nu av 3) från sporthallen, har varit där på hålet och simmat med mamma! 40 längder hann vi innan hon skulle tillbaka till jobbet. Visst var vi dukiga? :D
Senare idag tänkte jag ner på gymmet och värma upp lite innan innebandyträningen, får se hur det blir med den saken...

Somnade cirka 20.20 igår kväll och vaknade 08.10 imorse (försov mig lite) så jag har nästan sovit 12 timmar inatt. Det behövdes verkligen! Så då var de bara att ta på sig första bästa plagg jag såg och springa iväg till skolan. Men det gick bra det!

Nu ska jag plocka lite här hemma!

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0