Dansa i bilen är kul

Fick VG på provet,  det var såååå skönt!

Efter skolan var jag och körde ett riktigt hårt pass på gymmet, det känns väldigt bra med crosstrainern nu! Kändes som om jag kunde springa i evigheter meeen det kunde jag ju inte eftersom jag skulle och fika med Lisa, Emelie och Carlos. 
Skjutsade hem Lisa till sig vilket också var trevligt för vi dansa dansa dansa i bilen :P
 
Just nu sitter jag här och är hur trött som helst, kroppen är inte van att gå upp så tidigt som jag gjorde idag
men jag ska försöka att hålla mig vaken för ikväll är det Lipstick jungle och det får man då inte missa ;)
Fast jag sätter nog det på inspelning ifall att jag somnar ! (:

Idag fick jag en sån där känsla så att det blir att pirra i hela kroppen, jag blev nervös! Så fort jag tänker på Balen, studenten, säckgången nej men GUD vad jag längtar! Det är då helt sanslöst!



Vi höres imorgon!

/ L

Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare!!!

vilken fin blogg! var duktig du är!

2009-02-10 @ 00:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0