Barnvakt

Idag har jag jobbat på Dressmann, gick väldigt bra (: Över förväntan i varje fall (: När jag hade jobbat klart så gick jag till hemköp och köpte hem fikabröd och tårta sen for jag iväg för att hämta "gabbarna" (Henrik och Jesper) som sover hos oss här inatt för att deras föräldrar var på melodifestivalen (: Efter jag hämtat dom så ringde brorsan som var hemma på besök och frågade om jag kunde hämta han och AL också och det gjorde jag! Vi satt och pratade och fikade tillsammans allihop. Man kan väl säga att det var Henrik och Jesper som stod för samtalen:P Superhunden Bolt diskuterades och eftersom vi andra inte hade sett den, förutom brorsan så var det bara dom som pratade :P Haha! Mkt skratt i varje fall (: Åkte senare och handlade med busungarna, bror och AL. Lämnade av AL och bror hemma och åkte sedan hem med barnen till mig och Joakim (grabben som inte får röra sig idag).

Vi har haft det supermysigt, VÄLDIGT mkt skrattsöta ungar och när man sitter och myser med Jesper, Henrik och Joakim i soffan så känns det som en liten familj, haha! Nu har barnen somnat (henrik somnade i soffan) och jag och Joakim sitter och kollar på scrubs och tar det lilla lugna, vi ska nog snart gå och lägga oss vi också för vi är helt slutkörda!

Puss hej leverpastej


/ L

Kommentarer
Postat av: curry

din sötis :)

2009-02-23 @ 13:22:35
URL: http://kariluoma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0