Tiger´10

Just i skrivande stund står allting still i mitt huvud! Hehe. Men jag har arbetat även idag och det gick bra. När jag slutade åkte jag till svärmor och svärfar där det var fullt hus (som vanligt). Vi åt i princip hela dagen ;) Till kvällsmat blev det grillad korv i den öppna spisen och bröd. Lilla Theo som är 1 år och snart 5 månader åt 3,½ korv samt 1,½ bröd med lite räksallad. Mycket mer än mig!! Alla vart helt chockade men han var så nöjd så, för han satt still (för en gångs skull). (:

Nu sitter jag i soffan igen och kollar på Mr.J när han spelar Tiger´10, det är förbannat roligt! Vi har nyss tävlat mot varandra där Mr.J stod som segrare men jag var faktiskt inte långt ifrån!



Har även sökt jobb idag och ska söka ännu ett efter nyår ;) Vi får väl se hur det går ;)

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0