Those three words

Those three words are said too much
They're not enough.

Har fått Snow Patrol - Chasing Cars på hjärnan! (: Men den är bra!

Det är helt sjukt vilken underbar jul jag har haft! Helt magisk, trevligt sällskap, god mat och bästa paketen! Och det bästa av allt som inte var en julklapp ens är att vi åker till Aiya Napa till hösten!!! :D !! SJUKT? JA! Svärmor och svärfar firar 20-årig brölloppsdag så vi åker hela familjen! 18 pesoner ;) SKOJ! Sen har jag fått singstar så nu ska det sjungas! (:

Är hemma just nu och tycker synd om mig själv som inte mår bra i nacken/axlarna/ryggen/huvudet + att jag ska börja jobba klockan 08.00 imorgon! BAJS! Tycker att jag skulle vara ledig en liten dag till, meeen jobb är pengar!

 

Nu ska jag snart kolla på Narnia - Häxan och Lejonet och bara vara för mig själv med mina vindruvor och VATTEN! Gott att dricka vatten när man har druckit öl/läsk hela dagarna nu ;)

 

Hoppas er jul har vart lika bra som min? (:

 

/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0