snabbis

Hinner med ett kort litet inlägg (:

Jag och Prins har precis hunnit med en myskväll med 2 filmer (: Den ena sög, den hette Bronson och handlade om en kille som var helt knäpp och satt i fängelse i 34 år (har inte kommit ut än) varav 30 år i isoleringscell. Men den andra filmen däremot var så jävla underbart bra! Vi såg komedin Brüno, fy fan va king han är! (:

imorgon blir det till att fixa med sill och jansson (: Mmm så jag ska inte gå upp allt för sent ;D Ska även till massören imorgon och det kommer att ta kål på mig för min rygg SUGER! kan varken sitta/stå/gå/ligga utan att det gör så ont att man vill dö (nästan). Vill ha en spruta för smärtan! Ajajaj, dumma Jysk, snart 20 och paj!

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0