måndagsblogg

Hej allesammans!

Ville bara säga att jag är klar med allt, (förutom att betala räkningar) men det behöver jag inte göra idag! Så just nu värker mina ben och mina ögonlock är tunga, vilket är bra eftersom jag ska upp och jobba tidigt imorgon! Jobbar från och med klockan 08.00 - 20.30 så det är inget litet pass jag har!!!!! Helt sjukt!

En annan sak som är lite konstigt, eller kul jag vet inte, är att min blogg har överlägset flest besökare på måndagar ;D haha! Hej alla nya måndagskollare! ;)

Nej nu blir det nog sängen för min del! men först liiite bilder på lägenheten ;)

 

Min hemmagjorda adventsljusstake (:

 

 

Mmmm, nu är det jul (:

 




Mmm, nu har vi det fint i huset ;D

/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0