klagostund ;)

bra att man har "världens bästa grannar" NOT!!!!! Fan alltså, inte sovit mycket inatt! Fast nu kan jag ju inte klaga på mina k*ull grannar utan nu klagar jag på alla möjliga grannar som skrek som dom blev stuckna av en kniv som kom hem klockan 03 på natten och dunkade på hårdrock på högsta volym så jag trodde det var en bomb eller någe. Och för att Mr.J låg UNDER täcket hela natten och knappt fick nå luft så jag låg och drog ner täcket för honom hela tiden! BLÄ! Dumma! Så det var inte så kul att börja klockan 08 imorse.... Men jag kom upp i varje fall (Y) för mig!

Inte så kul att komma hem till världens bakfullaste kille och ni som vet hur bakfull han brukar bli så säger han själv att detta var det värsta han vart med om. Och DÅ är man bakis!!!

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0