Hemkommen! (:

Nu ni, har jag kommit hem från min eftermiddags/kvälls träning (: Allt gick kanonbra, synd bara att det blir sämre och sämre koregrafier på Afrodansen :/ Men det blir säkert bättre igen! Måste även säga att cirkelstyrkan var sjukt dryg men grymt rolig! Ni som inte har provat det MÅSTE prova!

Jaja nog om gymmet, nu är jag hemma i varje fall och har precis ätit en stooooor kycklingsallad men måste nog ta en banan också för jag är inte riktigt mätt än :P Får se om min träningsvärk har gått över tills imorgon, fast jag är rädd att det kommer bli ännu mer nu när jag har tränat så hårt :S Då blir det inte kul att jobba.

Måste diska och hänga tvätt nu, men godnatt alla bloggläsare! (:

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0