helgen som vart

Idag var jag uppe med tuppen för att vara jag! Vaknade av mig själv klockan 08!!! Har nog aldrig vaknat så tidigt av mig själv någon gång, skönt! Så jag har nyss slagit igång tvättmaskinen och duschat (:

Idag väntas jobb på Dressmann mitt i all julstress! Får se hur det går, antar att det är väldigt mycket folk! Sen ikväll ska vi hem till svärmor och svärfar på uppesittarkväll (bingolotto) (:

Här kommer lite bilder från helgen som varit :

 

Mor och Far (:

 



MAAAT



Papi är dålig förlorare! JAG VANN JAG VANN Ps, man ser hans "silverhår" mkt bättre såhär ;)



...



 På lördagen badade vi bubbel

Ja i princip var min helg så + en väldans massa jobb. Helt färdig. Både fredag och lördagen var mysiga och roliga men på lördagen har jag så JÄKLA ont i ryggen att man blev lite nerstämd :/ Meeen bara att ta nya tag!

Imorgon är det Julafton! WIIIE!

/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0