typ Arbetslös

Så där ja, nu är vi nästan installerade här hemma igen och imorgon börjar mitt nya liv som typ "arbetslös". (har ju fortfarande jobbet på Dressmann sen är inget annat HELT klart) Faaast jag börjar redan imorgon att söka leta och snacka runt lite på jobbfronten ;) haha! Här kan man inte sitta still inte!

Igår var vi ner en sväng på vattenfestivalen, men jag måste säga att dom hade en väldans otur med vädret men det gjorde inte mig och camilla någonting för vi står som vanligt längst framme vid scenen och skakar loss, sjunger och härjar! Tack camilla för en blöt afton! :D Men heter det vattenfestival så gör det! ;D

Idag har det vart en skön dag. Bara tagit det lugnt nästan. Vi har hunnit med en del här hemma sen så har Hinz och Linda vart här med Nora (: charmtroll till unge dom har! som vanligt vill hon visa allt hon kan till oss och jag blev riktigt bra polare med hon idag, men Joakim är fortfarande liiiiiite läskig!

Vill bli frisk så jag kan vara med och träna på Tisdag! Vill inte vara förkyld som jag är just nu.. Blä! Vill till gymmet också! NU!!

Coverbandet från The Dubliner heter Cousin Bill, sök på MySpace om ni är intresserade. Dom är Grymma!!

Just ja, jag har inte hittat på min kabel till kameran ännu så inga bilder än men det kommer när jag har hittat kabeln, tror jag vet vart den ligger men har inte orkat gått och kikat :P

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0