MassörMassage

Vem sjutton kan säga att det är skönt att gå till en massör? Okej, kanske om man är på spa och inte har några fel på ryggen. Jag är nyss hemkommen från massören och det var allt annat än skönt. Kändes som han stack in en kniv och drog längs hela ryggen, men jag är så envis och vägrar säga "det gör ont" (:



Nu i efterhand är det grymt skönt i varje fall och jag ångrar inte att jag bokade in mig igen på måndag för min rygg/nacke/axlar mår inte bra! Tack Tomas för massagen!

Nu ska jag och Joakim ner på stan för att betala det sista på resan :D TJOHOOO! Cirka 40 dagar kvar nu (:

/ L

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart ska ni åka? :)

2009-08-25 @ 15:12:21
Postat av: LolloKull

Vem är det? :O Egypten (:

2009-08-25 @ 17:57:15
URL: http://lollokull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0