Hur man badar i skum

Vad ska man säga om gårdagen? Jaaaa, vart var allt folk? Men jag hade det kul tidigt på kvällen, knappt i mitten, men sen blev det kul sent igen (: När man ska gå igenom dansgolvet för att komma till utgången blir man nerbrottad mitt i skummet (eftersom det var skumparty) av Marcus! Tack så jädra mycket jag blev såååååå glad, NOT:P Haha! Men efter en stund var det roligt. Hoppas att skummet smakade bra :D Sen var man redan blöt så då kunde man väl lika gärna fortsätta.

En annan kul grej som hände igår var att jag träffade min Björn (: Åååh vad det var längesen!

När vi tröttna på solo strax innan två gick vi till donken och käka för att senare börja gå hem. När vi går förbi trägår´n ser vi att det sitter folk där inne fast klockan var långt efter två.. Vi smet in där och satt där ett tag och ägarn (?) bjöd oss på Whiskey, fast jag var vek och ville inte ha :P haha!

Efter det var det dags att gå hem, och tack allesammans för sällskapet (: och tack så hemskt mycket Jenny och min bästa Emelie (: <3

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0