Hemmaspa

Nu är resan "klart och betart" så det känns skönt (: Gick runt och strosade på staden medan jag väntade på att Joakim var klar med sitt (Han körde på körskolan). Så då kom jag på att jag ville ha ett litet "hemmaspa" ikväll (: Hihi, så jag ska göra ett fotbad med skrubb och grejer sen köpte jag ett nagellack som jag ska ha på fötterna:


Jag ska ha det blåa nr 41 (: Sen ska jag fixa mina naglar också genom att göra en Fransk Manikyr + att jag har köpt hem en ansiktsmask med avokado i och en skvallertidning. Sen kommer det nog att bli hämtmat också (: Så min dag kommer at bli GREAT!

Köpte även Kate Moss parfym som jag har velat haft i en evighet




Take Care!

/ L

Kommentarer
Postat av: Mamma

Läcker färg på nagellacket, vi får väl se på fredag när ni kommer till Saxdalen på GOD MAT!



Mamma

2009-08-25 @ 15:38:28
Postat av: Dotter

JA visst var det (: Jag längtar ut dit, får se om vi sover över också ska prata med min andra halva (: PUSS!

2009-08-25 @ 17:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0