Hektisk dag

Dagen idag har vart hektisk! Började med att jag fick lov att ställa väckarklockan, huvudet dunkade som aldrig förr... Hm, undra vad de berodde på? :P Var iväg till skolan och agerade rådgivare (:

När jag kom hem gjorde jag mat och började installera vårt nya internet :D så nu går det fort vill jag lova :D Haha! Ner och hämtade bilen på staden och körde Joakim till jobbet. Själv körde jag till staden och mötte upp Julligullan! Det är så kul att träffa min snuttbull och det går för tok för långt mellan gångerna! Skippade träningen för att vi hade det så mysigt!

Nu har jag precis käkat, gjort matlåda, börja diska och kollat på Anna skipper (: Man blir verkligen inspirerad av Anna! Motivationen är på topp (:

Jonas ringde idag och gav mig jobbtider! TJOHOOOO Börjar ett dyngpass imorgon 09.30 - 19.30........ Sen blir det hem till mor och far med övernattning. Ska säga HEJDÅ  till bror som flyttar tillbaka till Götet nu efter sommaren :(

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0