Härligt

Åh vad roligt det är med innebandy! Man blir så glad efter (om det har gått hyffsat i varje fall) haha, men ska väl inte klaga på dagens träning, den första med enbart tjejer! :D SKITKUL att det blir av :D Fast jag kommer nog sakna Ludvika liiiite grann! :/

Det var nog inte så jättebra för ryggen att vara med, meeen det är nog bättre tills imorgon (:

Imorgon är det redan September, SEPTEMBER fattar ni, då är det officiellt höst! Jag älskar hösten (när det är fint väder mest) Med alla underbara löv och grejer (: Blir nog mkt promenader då, är ni på?

Nu ska jag ta och fortsätta läsa i min bok..... Strax..... Ska bara kolla över min farm i farmville :P haha!

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0