Dagens outfit

Hej hej!
Nu har jag hittat min sladd till kameran och håller på att föra över bilder (: Wiiii! Så ikväll/imorgon får ni några bilder från Ödby (:

Camilla ringde vid 13.30 och frågade om jag ville följa med hon och Elin till Pärlemor och göra lite smycken, självklart svarade jag JAAAA :D Så dom skulle komma 14.30 då kan man säga att jag blev stressad eftersom jag hade tvätt att vika och hämta + att jag fortfarande satt i pyjamas och åt :P Haha! Det blev en stressad Lollo som sagt! Meeeen jag klarade det på knappa timmen! De ni ;) Men nu är det som så att Camilla är en liten tidsoptimist så hon har redan hunnit skicka två sms om att hon kommer senare:P haha! Så nu väntar jag på att klockan ska bli 15.30 om inte mer ;)

Dagens outfit :


Vi börjar nedifrån,
Skor - Skohuset (?) Kommer inte ihåg riktigt
Jeans med väldigt hög midja - Wear it
T-shirt - Jeans and more (diesel)
Jacka - Sisters (G star raw)
Sjal - Jungen
Har ett riktigt snyggt armband under jackan också från Lindex ;D



Jaha då sticker jag då :P Lägg märke till hur brun jag är sen kusten ;D Aaah

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0