Valborgsmässoafton

Idag är det valborgsmässoafton och det innebär att det är Mormors OCH Kungens 63 årsdag! GRATTIS! Så idag blir det tårta och stohej :D

Senare ikväll ska jag och Joakim bort på grillpartaj, vilken tur att det blev fint väder! ;)

Just nu sitter jag och pluggar, har kört fast som vanligt! jädra Greenpeace! Hoppas på att jag blir klar innan söndag i varje fall! Men jag har måndag på mig också så det ska nog bli bra till slut! ;D

Vad roligt det var att träffa Linda idag också! längesen nu! Så jag hoppas att vi kan ses på söndag ! :D

Ha en bra valborg nu allesammans, nu ska jag gå och göra mat för jag är vrålhungrig!

/ L

Kommentarer
Postat av: Anonym

63- årsdag!! (43 om du frågar mormor:)

Ses i etermiddag.



Puss mamma!

2009-04-30 @ 14:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0