Köttbullsmaraton

Strålande dag, strålande solsken, allt är strålande idag! Förutom att provet gick dåligt och att jag fick reda på en hel del tråkigheter men annars har den vart bra!

I skolan var det som vanligt, efter skolan stack jag och en kompis till hemköp fältuppgift genom skolan. Efter jag kom hem skrev jag rent och gjorde om allting så det blev bra och snyggt ;D haha!

Stack ner till den stora staden och spanade in ett par dojjor till balen som mor har kikat in, meeen det fanns i alla storlekar förutom min! BLÄ! den var slut! Sprang in på Dressmann och pratade på med mina kolleger. Åkte sen ut till mor i sörvik och åt en god middag tillsammans med hon. Farfar var också där, längesedan jag träffade honom så det var trevligt! Gick senare upp till Camilla för att planera in den kommande U2 kvällen, vi hittade en kväll till slut ;D haha!

När jag kom hem fick jag nå ryck och gjorde i ordning "köttbullssmet" och rullade köttbullar som jag senare stekte, hur goda som helst blev dem. 192 stycken ;D haha!

Nu är jag helt slut vilket syns på mitt blogg inlägg för det var nog det tråkigaste inlägget på länge! men men, när man har fullt upp så hinner man inte alltid tänka på vad man ska skriva ;D

Just ja kom på att jag glömde innebandyträningen, ojojoj senil redan vid 19 går det? ;O

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0