Jag ger upp

Nu skiter jag i allting ett tag! fy det är så mkt, och jag hatar när någon tjatar för då blir det ännu värre. Jag gör allt i min takt och så är det! kommer bli gjort snabbare ändå i slutändan!

Tydligen ska jag vara konferanciär imorgon fick reda på det idag, kul att förbereda sig på en dag plus att min kära lärare visste att jag skulle vara ledig en timme imorgon också! CEP! Blir så trött på allting, är för mkt just nu! vill bara bort bort bort bort bort bort bort bort bort bort...

inte nog med det jag upptäckte att jag höll på att krocka idag också.. Är så tankspridd och stressad just nu så jag ska nog inte vara ute i trafiken alls! Bra att man körde i 90 då också och det enda jag kunde tänka var, hur skulle det ha känts att krocka? Och det är skrämmande att jag tänkte så!!!!!!! Jag mår inte alls bra just nu!

Nej nu ska jag gå och lägga mig, heja Djurgårn krossa bajen nu!

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0