Jag är ...

 .. Tillbaka! Saknat mig? ;D

Nu har jag en massa att berätta så bered er på ett långt inlägg med härliga bilder (: Ja då kör vi (:

Första stoppet var som sagt i sthlm och där var det inge fel på vädret kan man lugnt säga, strålande solsken (: Det vr himmelskt! :D vi kom dit på skärtorsdagen och då gjorde vi inte så mkt mer än att packa upp, bädda, åt tacos och sjöng (:


fredagen så laddar vi som vanligt för discobowlingen vid gullmarsplan, tradition traditon! Vi kom på att vi skulle köra de äldre mot de yngre och vi trodde det skulle bli väldigt jämt! Men man hade en liten aning på att vi skulle ta det.. Mer om det senare, ´på dagen så gjorde vi det årliga påskpysslet och åt den stora och goda påskbuffén MUMS med nubbesallad och massa olika sillsorter mums mums mums! Är helt tokig i sill nu förtiden! På kvällen blev det som sagt discobowling meeen tyvärr så var det en i vårt lag som hade supit ner sig på tok för mkt... Vilket resulterade sig i att vi förlorade! :/ man kan väl säga att det var jag som var bäst i vårt lag, fick den bästa serien i varje fall 158 poäng det är inte illa..









Lördagen avnöjt vi i solen ute på stan och där hittade jag min studentklänning :D Men den får ni inte se förräns det är studenten ;D Sen åt vi en god måltid på restaurangen pompei, asgött :D









Söndag och avfärdsdag, vi packade ihop våra saker och åkte till Idre jag och Joakim! Vi kom fram söndag kväll vid halv åtta (:


Måndagen gick jag ner till intersport och letade reda på pjäxor och brallor som jag köpte allt gick på 2747,50 Vilket var ett kanonpris eftersom det var rea för annars skulle det ha blivit dubbelt så mkt! Åkte skidor hela dagen lång..


Tisdag till torsdag åkte vi också skidor hela dagarna långa förutom torsdag förmiddag eftersom jag var tvungen att plugga under lovet också! Stressigt värre kan man säga!









Fredagen åkte jag och Joakim tillbaka till Sthlm och det var det bästa jag har gjort i mitt liv tror jag, den helgen blev oslagbar! Först sov vi hos Nicke, Jenny och Barnen, Alvin och Elis. Elis har blivit helt underbar! Han pratar och pratar hela tiden med mig och Joakim. Man får till och med pussa på honom ;D Haha! Är en så stor skillnad på honom nu mot förr då han bet en om man kom för nära ;D Men nu är han helt fantastisk, vi avnjöt en god middag tillsammans fast jag och Jenny fick vänta lite på grabbarna som var hos en "massör" med Joakims rygg innan maten. Vi avnjöt maten och kollade sedan på så ska det låta följt av berg flyttar inmarcus schenkenberg var med ;)


Lördagen packade vi om våra väskor och stack till Hiltons med grejerna för att sedan dra vidare till globen och kolla på sm-finalerna i innebandy, det gick inte så bra för våra lag. Båda fick stryk... Efter finalerna stack vi till medborgarplatsen och letade reda på restaurangen som  vi skulle käka på på kvällen.. Fast innan det gick vitill en pub så Joakim fick se lite fotboll ;D haha! Klockan 20.00 hade vi bokat bord grekern på hörnet och det var fantastiskt gott må jag säga!! MUMS! har nog inte ätit godare ;) Efter maten gick vi längs vattnet bort till slussen och till Hotellet för att sedan avnjuta ett varmt bad och champagne!











Söndagen åt vi frukost i världsklass! ´Finns inga ord .... Och sen han vi med lite shopping också :D  

/ L


Kommentarer
Postat av: Bobban

Kul att bli omnämnd där på stycket om discobowlingen:) Känner mig riktigt hedrad....skrattade även en del när jag läste det:D

2009-04-20 @ 20:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0