Hektisk dag!

Nationella provet i Svenska B är nu avklarat, gud så skönt! (: Vet inte hur det gick men det visar sig väl! (: Det känns som om vi inte har gjort så mycket på svenska lektionerna när man kollade på uppgiften! Men det blev till att skriva en artikel i varje fall !! Jag blev klar redan vid halv elva så det tog två timmar av fem att skriva den! När jag kom hem la jag mig på balkongen och GUUUUUUUD VAD SKÖNT det var! Så nu är jag lite brun/röd (: haha!

Just nu håller jag på att göra mat så jag får någonting i mig innan jag ska till Jobbet, sen bir det hem till Bengt och Birgitta för Bengt fyller 62 år idag, Grattis! Efter det blir det hem till Inger och Anders för att planera lite påsk (:

Längtar till nästa vecka för då är det mycket som händer, 80-talsfest, påsk i sthlm, idre, sthlm (: Fan att det är så mkt plugg bara så jag måste ta med mig datorn till Idre!

/ L

Kommentarer
Postat av: aprili

fan va myckt ni har att göra... när går du in i väggen?:)

2009-04-01 @ 23:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0