Fråga Olle

Dagen idag har varit suverän, slutade tidigt och kom hem till prinsen så att jag kunde pyssla om honom eftersom han är hemma och har ont i sin mage, men imorgon ska han få komma till läkaren och det är ju bra! :D

Åkte och storhandlade vilket var underbart, vad glad jag blev när jag gick och strosade runt i affären i lugn och ro (: Åkte till svärmor efter det och pratade med hon i nästan en timme om studenten, champagne frukosten, balen och allt därikring! (: hur skönt som helst!

Kom hem till en orolig sambo som inte visste vart jag hade varit ;) Lagade goooood mat (varm smörgåstårta) blev kanon och senare åt vi ost och kex med vindruvor och vin såklart ;D när jag haft en tid över så har jag pluggat och städat för det såg förjävligt ut hemma!

På kvällen blev det anna skipper och "du är vad du äter" älskar det programmet! Blir så inspirerad, allt ser så gott ut! Efter det blev det självklart tårar när det var grey´s anatomy! åååh izzie! :,( efter grey´s blev det mkt skratt eftersom Katrin var med i fråga olle, Haha fy fan vad kul! Det förgyllde min dag så den blev på gränsen till perfekt! ;D

imorgon har jag prov, känner mig inte alls förbered men det gör ingenting för just nu mår jag bra!!

Dagen idag 4/5 toasters!

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0