beautiful day!

Sitter jag och lyssnar på nu, U2 såklart (: Man blir så glad av den! Speciellt när det är så fint vårväder då man är extra kär (: Fast idag ska prinsen iväg till Karlstad och träffa vår goda vän Mr. Monkey! Och själv ska jag till mina föräldrar och sova där. Det ska bli så mysigt eftersom även min bror är hemma på påsklov nu (; Jippi!

Ledig från skolan har vi varit idag också, så jag har myst hela morgonen, skönare kan det inte bli!

Dödade min första fluga igår också! Den satt på min kudde och var elak!

Imorgon ska jag vara ute i saxdalen vid tomten och kolla på huset, grilla korv och sola om det är fint väder! Mysigt värre!

Nej nu ska jag ta vara på dagen, har redan börjat vårstädat på riktigt! (: Sen ska jag skjutsa iväg joakim till tåget om en timme och då ska jag och gymma sen ska jag hem och fortsätta städa eller plugga, har inte bestämt mig ännu för det är så trist och jag har verkligen noll i motivation till att plugga!!!

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0